Taldekako surf-ikastaroak

Taldekako surf-ikastaroak (hastapenak)

Surfaren funtsezkoak, mundu guztiari zuzendutako ikastaroak.

Ikasi surfean egiten, modu kontrolatu batean, gure hastapen-ikastaroen bidez Sopelan.

Gure monitoreek, EHSFko tituludunak, kirol hau modu seguru eta errazean ulertzen irakatsiko dizue, bai eta ingurunea eta gainerako surflariak errespetatzen ere.

Ikastaro honen helburua da modu erraz eta dibertigarrian ikastea arraun egiteko teknikak, zutik jartzen eta berotze-ariketak eta luzaketak egiten.

Tarifas

1 día35€2h.
2 días70€4h.
5 días150€10h..
10 días280€20h.
20 días480€40h.
Ikastaroek urtebeterako balio dute

Surf-klaseen zehaztapenak:

• Monitore bakoitzeko 6 ikasle izango da ratioa.
  • Klaseak gaztelaniaz, euskaraz eta ingelesez ematen dira.
  • Ikastaroak egingo dira, betiere eguraldiak eta itsasoaren egoerak aukera ematen dutenean.
  • Klase guztiek 2 orduko iraupena dute.
  • Ikastaro guztiek barne hartzen dute: surf-taula + neoprenoa + irakaslea + erantzukizun zibileko eta istripuetako asegurua.
  • Galdetu beste modalitate batzuei buruz (ikastaro motak, egunak eta ordutegiak…). MALGUTASUNA.
  • Gomendatzen da ikastaroa hasi baino 15 minutu lehenago bertaratzea.
  • BEZa eta udal-tasak barne.

Talde handientzako ikastaroak

Ikastetxe, enpresa, elkarte eta abarrei zuzenduak.

• Klase bakoitzak 2 orduko iraupena izango du.
  • Ikastaroak barne hartzen ditu: surf-taula + neoprenoa + irakaslea + erantzukizun zibileko eta istripuetako asegurua.

Desgaitasuna duten pertsonentzako ikastaroak

URTE OSOAN, %33ko gutxieneko minusbaliotasuna duten pertsonentzako ikastaroak egiten ditugu, administrazio eskudunak aitortuak, gutxieneko pertsona kopururik behar ez dutenak, baina banaka eman daitezke.