Baliogabetze politika

Bezeroak bertan behera utzi edo erreserbatutako plazak murrizten badira, betiere jarduera egiteko gutxieneko taldea mantentzen bada:

AURRETIK HILABETE BAT BAINO GEHIAGO IRABAZTUZ, erreserba osoaren% 25 edo bertan behera utzitako plazei dagokien kostua kobratuko da, kudeaketa gastuengatik.

AURRETIK HILABETE 1 ETA 6 EGUNEN ARTEAN JAKINARAZTEA: erreserba osoaren% 50 edo ezeztatutako plazei dagokien kostua kobratuko da, kudeaketa gastuengatik.

5 EGUN ETA AURRETIK EGUN 1 ARTEAN JAKINARAZTEA: erreserba osoaren% 75 edo ezeztatutako plazei dagokien kostua kobratuko da, kudeaketa gastuengatik.

ERRESERBA ERATZEKO ORRIALDEAN ADOSTUTAKO LEKUAN, ORDUAN ETA EGUNEAN AURKEZPENA 24 ORDU BAINO BAINO GUTXIAREKIN: Erreserbaren% 100 edo ezeztatutako plazei dagokien kostua ordainduko da, kudeaketa gastuetarako.

BONTZAK IRAUPENA
Aurrez ordaindutako ikastaro edo surf ikasgaietarako bonoek edo erreserbak urtebeteko iraupena dute erreserba egiten den egunetik aurrera. Hobariak iraungitzetik aurrera, ez dira baliozkoak izango, eta erosketa berri gisa berritu beharko dira.

Erreserba-orrian adostutako tokian, egunean eta orduan ez aurkezteak ez du inolako itzulketarako eskubiderik emango. Era berean, enpresak jarduera bertan behera uzten badu bezeroek alkoholaren eta / edo drogen eraginpean egotearen sintoma garbiak dituztelako, ez du inolako itzulketarako eskubiderik ematen.

Erreserbaren baieztapenarekin batera, Jardueren Baldintza Orokor hauek dituzten atal guztiak bere gain hartzen dira. Beste pertsona batzuk erregistratzeak izena ematen duen pertsona orok Baldintza Orokor hauek bere gain hartzea suposatzen du.

Edozein erreklamaziorako, erreklamazio liburua izateaz gain, konpainiaren Erreserba Zentroarekin harremanetan jar zaitezke.

LA SALBAJE SURF ESKOLA-k eskaintzen dituen jarduerak Natura Ingurunean egiten dira, horregatik, egiten dugun ingurunea ahalik eta gehien zaindu behar dugu eta, inondik ere, leku horietatik igarotzea antzematea saihestu behar dugu. Hori dela eta, parte-hartzaile guztiek Gidek eta Monitoreek zentzu horretan emandako argibideak bete beharko dituzte.

Baldintza orokorrak

Nahi duzula, surf ikastaroaren antolatzaileak ezarritako baldintzetan, bertan parte hartzea. Zentzu horretan, antolatzaileak zehaztu dituen ikastaroak antolatzeko baldintza orokorrak eta partikularrak jakinarazi eta onartzen ditu, besteak beste, prezioarekin lotura duena eta etetea, bertan behera uztea edo etetea gertatuz gero nola jarraitu. Ikastaroen geldialdia, indarrean edo ezusteko egoeretan oinarritutako ikastaroak.
Jakinarazitakoa eta zure baimena ematen du zure datuak lehendik dauden fitxategi automatizatuetan sartzeko, eta horien tratamendu automatikoa egiteko, baita antolatzaileak ikastaroetan parte hartzearen ondorioz sarbidea duen datuak ere. Antolatzaileak, edonola ere, atzitzeko, zuzentzeko, ezeztatzeko eta aurka egiteko eskubideak gauzatzen dituela ziurtatzen du, indarrean dagoen legerian ezarritako baldintzetan, idatziz egindako eta antolatzailearen egoitzari edo establezimenduari zuzendutako eskaera baten bidez gauzatu daitekeena. … Emandako datu pertsonalak R.G.P.D.n erregistratutako fitxategi automatizatu batean daude. Datu Pertsonalak Babesteko Espainiako Agentziaren.
Horrek antolatzailea salbuesten du edozein lesio edo kalte fisiko edo bestelako kalte materialengatik (materialak barne), antolatzaileak zibilki erantzun behar duen erakunde edo eragiketa txarrari egotz ez dakiokeena.
Antolatzaileari baimena ematen dio grabazio osoa edo partziala egiteko eta, ondorioz, Legean ahalik eta baldintza zabalenetan publizitatea ustiatzeko, ikastaroetan parte hartzea edo parte hartzea argazki, film, telebista, irrati, bideo eta beste edozein baliabideren bidez. edo jakitea, bai eta egokitzat jotzen duen erabilera komertziala, publizitatea eta abar emateko eskubidea ere, inolako konpentsazio ekonomikorako eskubiderik gabe.
Surf ikastaro batean parte hartzeak dakartzan eskakizun fisikoen berri duela eta zentzu horretan adierazten du ez duela inolako kontraindikaziorik, osasun arazorik edo lesiorik pairatzen aipatutako kirol jardueran parte hartzeko, antolatzailea edozein egoeratik salbuetsita. edonola ere, gertaeran parte hartzeak praktiketako ikasleari sor dakizkiokeen edozein motatako osasun arazoetatik eratorritakoak.