Hastapenak taldean

/Hastapenak taldean
Hastapenak taldean2019-05-23T04:41:13+00:00

Hastapen-ikastaroak taldean

Ikasi surf egiten modu kontrolatu batean gure hastapen ikastaroekin Sopelan. Gure begiraleek (E.H.S.F. an tituludunak) surfa modu seguru eta errasen irakatsiko dipute, bai eta ingurumena eta gainerako surflariak errespetatzen ere.

Ikastaro hauen helburua zenbait teknika modu errazean eta dibertigarrian eskuratzea da, hala nola eskuez arraun egitea eta taula gainean butik jartzea nahiz beroketak eta luzaketa-ariketak egiten ikastea.

Ikastetxeak, enpresak eta elkarteak

• Ikastaro bakoitzean, 20-25 ikasleko taldeak gehienez
  • Eskola guztiek 2 orduko iraupena dute
  • Ikastaro guztiek barne hartzen dute materiala: taula + neoprenoa + irakaslea + erantzukizun zibileko eta istripuetarako asegurua

Neurrira egindako aurrekontua nahi baldin baduzu, bete honako formulario hau.

Prezioen taula eta goi-denboraldiko prezioak

Egun 1

• 2 ordu

2 egun

• 4 ordu

5 egun

• 10 ordu

10 egun

• 20 ordu

20 egun

• 40 ordu
  • Ratioa: 6 ikasle begirale bakoitzeko
  • BEZ eta udal tasak barne
  • Ikastaroak eguraldiak eta itsasoaren egoerak egokiak direnean baino ez dira burutuko.
  • Saio guztiek 2 orduko iraupena izango dute.
  • Ikastaro guztietan honako materiala izango da: taula, neoprenoa, begiralea eta istripu eta erantzunkizun zibil asegurua.
  • Galdetu beste ikastaro mota batzuengatik: egunak, ordutegiak, etab. MALGUTASUNA
  • Ikastaroa hasi baino 15 minutu lehenago eskolan egotea gomendatzen dugu.
Erreserbatu online

Edo bidali galdera bat

Pribatutasun politika irakurri eta onartzen dut

This site is protected by reCAPTCHA and the Google Privacy Policy and Terms of Service apply.